tisdag 1 mars 2011

Nu är det min tur ...

att dela ut Awards.
Har funderat och klurat ,kommit fram
till följande:

1:a Award jag delar ut är till:Hemtrevligt hos Johanna
Här målas det och fixas det för fullt .
Vovven är också med på ett hörn "I like"

2:a Award kommer här:Min lilla stuga
En mysig och trevlig blogg om en tjej i sina
bästa år (Lika ung som jag)som skriver
om familjeliv och inredning.
Och framförallt hon fotar och gör det
jättebra.

3:dje Awarden går till : A cup o emilia
En väldigt kreativ tjej som har många
järn i elden .
Skriver om renovering, familj och fotograferar.

Har nu delat ut lite presenter och hoppas ni
blir lika glad som jag blev.
Dela vidare till andra som har mindre än 100 följare.
Ha nu en trevlig tisdag
Här ska ätas semlor ikväll.
Kram Tina

4 kommentarer:

  1. Grattis till de du nu ger din Award till!
    Två av dem besöker jag gärna sen tidigare.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Kul med nya bloggar!

    Och så gott med semlor! Det blev jag sugen på nu!

    Ha det bra, Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Åh, tack!

    Kram Johanna (johannasv.blogg.se)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för din Award! Jag blev jätteglad när jag såg den! :) Ha en fin måndag. Kramar från Emilia

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!