måndag 28 mars 2011

I helgen har vi haft födelsedagskalas.
Vi firade mannen med plankstek och jordgubbstårta.
Lite nytt i hans garderob och i "lukta gott " i badrums
hyllan blev bra presenter :)
Dagen började inte såå bra. Försov oss
hela bunten.Klockan var framflyttad men hade glömt 
sätta på larmet så vaknade med ett 
ryck 7.15 .Då blev det fart i huset må ja säga.
Kändes inte som jag piggnade till på hela dagen.
Bättre start på veckan hade varit att önska.
Hoppas ni har fått en bättre start på denna vecka.

I fredags kom mitt paket från ellos och "träskorna"
som jag skickat efter var jättesköna.
 
Ha det så gott alla.
Kraam Tina

6 kommentarer:

  1. Mmm, va tårtan ser sommrig ut!

    Söta träskor också, de ser faktiskt bekväma ut! :)

    Kram Johanna (johannasv.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina träskor
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Mm...va god tårtan ser ut! Somrig och god! =)
    Träskorna är riktigt fina.

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Snygga träskor och härlig tårta! Ja tänk att hela dagen blir förstörd när man försover sig, undra vad det beror på? Ha en fin dag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga träskor! :)) Hoppas tisdagsmorgonen var bättre. Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, jordgubbstårta brukar jag göra när jag fyller i juni. Vad gott!

    Jätte söta träskor du köpt!!
    Visste inte att Ellos säljer sådana.
    Kram kram

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!