torsdag 10 mars 2011

loppis

Igår var jag en sväng på loppis.
Hittade det här bedårande lilla
bordet. Kunde inte motstå.
95 kr stod på lappen men gubben pruta ner
det själv till 80 kr.
Då slog jag till direkt.
Vet inte var jag ska ha det än.
Ett fint uppläggnings fat för en tjuga
och en liten sil för en ynka tia.
Den köpte jag bara för den fina formen.
Kul med lite "nytt".
Imorgon blir det att gå till frissan.
Känns lite lyxigt i gråvädret.

Tack för fina och värmande ord.
Skönt att få lite pepp när det känns hopplöst.
Men nu är jag på banan igen.(känns det som).

Ha det gott alla fina där
ute i cybern.
Kram Tina



3 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd du gjort!
    Bordet var ju riktigt billigt. Jag köpte ju också en fin sil senast jag var på loppis.
    Skönt att höra att du mår bättre nu:)

    Ha en skön fredag imorrn!
    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart att köpa saker som man inte vet var man ska ha än! :) Det finns alltid någon lösning på det, något gammalt tas bort, lite flyttande av möbler och vips så har det funnit sin plats. :) Det är lustigt det där, för inte skulle jag gå runt i "vanliga" affärer och köpa det ena och det andra utan att ha en plan, men på loppis är det hekt plötsligt legitimt :)

    Skönt att det känns bättre.

    Kram Johanna (johannasv.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Härligt att gå till frissan! Det är du värd, du kommer känna dig fin och fräsch till helgen!
    Skönt att du är på banan igen;) Hoppas du stannar där!

    Fint bord! Berätta var du ställde det sen! Du kanske kan ha det som drinkbord vid badet?!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!