fredag 11 mars 2011

Äntligen Fredag

Ahh äntigen fredag!
Varit hos frissan och fått
lite omvårdnad.
Känns som man blev 1 kg lättare.
Skämde bort mej med lite nytt i nessesären.
Kastat gammalt torrt smink.
Ny tidning med lite vårinpiration och
ett glas rött och fötterna på bordet.
Kan det bli bättre?
Gjorde en spaning på mitt "växtbord".
Och hittade följande:

En söt liten grodd.
Typiskt mej o inte göra en liten skylt eller
skriva på en tejpbit eller nåt,så jag vet
vad jag pillat ner.
Men tror det är rosenböna.
Kul var det att det börjar spira iallafall.
Ha en trevlig Fredags kväll.
Kram Tina


4 kommentarer:

  1. Vad mycket härliga saker att glädjas åt du skriver om idag!
    Frissabesök, nytt smink, ny tidning med vin och att det du odlat börjat visa sig:)

    Ha en riktigt mysig fredagkväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Låter som en kul dag!
    Nytt smink och frissa får det bli för min del nästa vecka. Känns som det är dags!

    Ha en skön helg! Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig fredag och jag hoppas du får en lika bra lördag och att solen skiner på dig. :)) Må gott. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Tina
    Ja nu kommer verkligen VÅREN :)


    V
    Å
    R
    P
    A
    R
    T
    Y
    T


    fortsätter.....
    VÄLKOMMNEN :)
    Håkan

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!