tisdag 8 mars 2011

Kort arbetsdag men de få timmar
jag var på jobbet var inte så bra.
Jobbar ,lägger ner mycke tankekraft i
det som ska göras,och inget duger till slut.
Vad gör jag för fel?

Kastar mej på hallgolvet och bara grinar
när jag kommer hem.
Det är INTE likt mej.

Längtar efter mannen ,han får mej
alltid på bättre tankar,stöttar och tröstar.

Nä, det är väl bara att bryta ihop och
komma igen.
Ska ta en långpromenad med vovven i solskenet
och suga in lite vårluft så kanske jag får nya
krafter.
En semla blir det nog ikväll också.
Hoppas ni har haft en bättre dag.
Kram Tina



3 kommentarer:

  1. Det knyter sig i magen att läsa det du skriver.
    Hoppas att du inte behöver känna så igen...
    Själv har jag de känslorna ofta nu när jag är sjukskriven (utmattning). Självförtroendet har sjunkit drastiskt. Förlåt det hjälper inte dig att känna annorlunda.

    Ta en skön promenad i solen, kanske det kan hjälpa för stunden.
    Ha även en skön kväll med en god semla:)

    Stor kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hoppas promenaden hjälpte och en semla och kanske ett samtal eller en kram från mannen?

    Lycka till, hoppas det bara var tillfälligt idag!
    Lita på dig själv, att du kan och att du duger och att du gör så gott du förmår.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Jag sänder varma tankar till dig och hoppas att du känner dig bättre idag.

    Kram Johanna (johannasv.blogg.se)

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!