söndag 27 februari 2011

Award!

Ohh vad glad jag blev idag när
jag öppnade upp min blogg.
Jag har fått en fin utmärkelse.
Inte dåligt de` inte .
Tack snälla Cajsas Faster.

Så nu ska jag skicka vidare till
3 st bloggare .
Men jag måste klura lite först,
och komma på hur man gör framför
allt!!

Här hemma är ordningen
återställd.Äldsta tjejen är hemma från
Åre igen.(skönt)
Hämtade henne igår kväll.
Så vi babblade väl hela kvällen om hela
skidresan.Kul har de haft kan jag
lova.
Ha en fortsatt trevlig söndag.
Kram Tina

5 kommentarer:

  1. Grattis Tina..vad skoj.
    Vad fint ditt blomsterbord blev....
    Ja pröva den, den är helt okey....allt behöver inte vara så dyrt....
    Skönt att ha din dotter hemma igen...
    Ha en fortsatt bra söndag...kram Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Finurlig text du har hittat på till bordet. :)

    Kram Johanna (johannasv.blogg.se)

    SvaraRadera
  3. Grattis till din Award! Kul text på bordet! Ha en fin söndag! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award och vilken mysig blogg du har! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Säg till om du vill ha hjälp!

    Roligt för dej att ha familjen samlad igen!

    Ha en bra start på nya veckan, snart är det mars!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!