måndag 14 maj 2012

Ljusare kvällar

 Härligt när kvällarna blir ljusare .
Söndagskvällen bjöd på solsken:)
Kameran togs fram och fina lavendeln blev
dokumenterad:)
Har inte haft nån fjärilslavendel förrut så
jag hoppas jag klarar den.
 Min eldhärjade lykta har fått en liten taklök
hos sig:)
Hade ljus och mossa i den,det" tog" sig ganska rejält
så glaset sprack:(
Tur att den stod ute i snön,annars hade det
kunnat gått illa.
Lite rostig taggtråd virade jag om krukan:)
Gillar rostiga saker mer o mer märker jag:)

Ha det så gott
Kram Tina








2 kommentarer:

  1. Å vad mysig en söndrig lampa blev! Lavendel har jag försökt mig på i min rabatt, får se om de tar sig! Kram Iréne

    SvaraRadera
  2. Hejsan !!!

    Fjärils lavendeln har jag haft som "ettåring" enbart i kruka för det är endast så den har fixat vädret i Piteå...men tjusig är den !!!

    Glad att inget allvarligare hände med lyktan och att den fortfarande är brukbar...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!