måndag 21 maj 2012

Ernst

 Måste visa min fina skylt jag fått från
mitt jobb.Man har ju blivit tant:0
Det är meningen att den ska sitta ute och få
en fin rostig patina.
Made by Ernst:)
 Likaså den här fina krukan ska bli rostig.
Den ska jag plantera mina tomatplantor i:))

Ihelgen som gått har vi gjort ett besök på
Kolmårdens djurpark.Härligt väder och mycket liv o rörelse
på djuren(kul).
Vi åkte nya kabinbanan,det kan rekomenderas:)

 Våra tonårstjejer tyckte det var trevligt med en heldag
med familjen:)
Måste visa den roligaste bilden från dagen (tycker jag)
Gorillhanen ville absolut inte vara med på bild;) 

Ha en fin start på veckan
Kram Tina


3 kommentarer:

  1. Fina presenter och härlig bild på apan!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilka fina Ernst saker du fått ,gillar verkligen skylten
    Rolig gorilla
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Så fina presenter du fått, gillade krukan! Haha apan var väl för härlig! Kram Iréne

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!