lördag 31 december 2011

Gott Nytt År

Nu är det snart nytt år ...igen:)
Hu vad det går fort.
Tog en låång promenad med vovven i
det vackra nyårs vädret.
Härligt när solen skiner.
Vovven är skotträdd så det blir nog ingen mer
promenad idag:(


Hur är det med nyårslöften hos er ?
Brukar ni ha några? :)
Själv har jag aldrig varit nåt vidare
på det där med nyårslöften,har aldrig kunnat hålla dom:)
Så jag har slutat för länge sen.

Hoppas ni får en fin stjärnklar nyårskväll:)

Gott Nytt År
Kram Tina

6 kommentarer:

  1. Gott Nytt År önskar jag dig!
    Tack för en fin och inspirerande blogg!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. God slut och Gott Nytt 2012...♥

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Nja vet inte om jag ska'säga'nyårslöftet högt?!fniss men så mycke kan jag avslöja att det är samma varje år!
    Gott Nytt År o KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Gott nytt!!

    Kram Marie

    Vill du WF så heter jag bergadrottningen...;)

    SvaraRadera
  5. Önskar dig ett riktigt Gott nytt år!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. En god fortsättning på 2012 Tina! Kram Iréne

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!