måndag 12 december 2011

Julkulan klar :))

 Nu är mitt stickande pyssel klart.
Det tog ett tag men för att va nybörjare på
att sticka med 4 stickor och dessutom små sådana
så är jag nöjd med resultatet:))
 Mer pyssel ute blev det i helgen.
Vi hade ganska bra väder så det va bara att
passa på:)
Några smågranar fick följa med hem från skogen
som jag satte i tegelrör:)
 I julhandlingen så stod där en så fin lykta
som bara måste följa med hem:)
En tidig julklapp till mej:))
Min stencoola familj har fått kommit ut på loppis-
bordet:)

Nu ska här värmas lite glögg och mysa lite:)

Må så gott
kram Tina


6 kommentarer:

  1. Vad du är duktig...kulan blev jättefin !!!
    Alltid kul med fynd och lyktor kan man aldrig få för många av....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du ville vara med och fira min blogg! Är så imponerad av alla som kan sticka...kulan blev härligt lantligt fin. Lycka till!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jag kan ju inte ens sticka, så det var superduktigt av dig att hålla i så många på en gång! Snygg kula!

    Lussekram

    SvaraRadera
  4. Hihi vilken stencool familj, den gilla jag! Fint du har gjort det ute oxå! Och julkulan blev ju så fin! Kram Iréne

    SvaraRadera
  5. En riktigt God Jul önskar jag dig!
    Krm Lotta

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!