söndag 11 september 2011

Jag skickar....


Nu har jag klurat på vem som jag ska
skicka min award vidare till.
Väljer tre fina bloggar som jag följer och
som ger mej inspiration .
Jag är glad att jag "hittat" er:)



Och så till de 5 frågorna.

Varför började du blogga?

Jag är intresserad av inredning och pyssel och var
inne på många bloggar och kollade runt lite innan
jag tog mod till mej att starta upp en egen.
Jag blir väldigt inspirerad av alla er duktiga
kreativa människor :)
Kanske kunde jag inspirera någon i
blogglandet?

Jag är urkass på datorer så det var nog mycket
det också, så att jag ska få lite data och skrivvana.

Vilka Bloggar följer du?

Inredning, pyssel,trädgård,foto och allmänt trevliga 
bloggar tilltalar mej:))

Favoritfärg?
Oj svårt...varierar.
Men just nu är det nog
vitt, grått.
Brunt brukar smyga sig på
mej såhär på hösten.

Favoritfilm?
Ingen speciell, men tittar
gärna på deckare action och komedier

Vilket land skulle du vilja besöka?
Austalien  eller Island:)



Nu önskar jag er en fortsatt fin Söndag:)
Kram Tina








5 kommentarer:

  1. Vilket fint collage du gjort. Och grattis till awarden om jag inte redan sagt det?!
    Idag regnar det så det blir innefixardag.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket för awarden,ska klura lite på vem jag ska skicka den vidare till & svaren på frågorna
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för Awarden, så roligt att få, svarat har jag gjort *ler* gå gärna in å läs! Blev så glad när du skrev att min blogg ger inspiration, det tackar jag för! Kram Iréne

    SvaraRadera
  4. Grattis till din Award...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden. Kul att läsa lite om dig! Island skulle jag också gärna vilja besöka :)

    Jag önskar dig en fortsatt härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!