torsdag 8 september 2011

Glada jag:)

 Idag när jag kom hem från sen arbetsdag hade
jag en glad överraskning på min blogg:)
En fin Award från rara Malin med
Blev så glad.
Kul att kunna inspirera andra,och
att själv få många fina tips och ideer
från alla fina bloggisar.

Nu ska jag klura lite på vem jag ska
skicka Awarden vidare till:))
,
  Min konstiga växt har fått ett namn:)
Har nu tagit reda på vad det är för en planta
MALABAR SPENAT
Går tydligen att äta :0
Här kan ni läsa lite om den.
Hoppas det blir frön så jag kan sätta
några nästa vår.

Ha det bra alla fina:)
Kram Tina

3 kommentarer:

  1. Grattis:)
    Spenat blir man stark av!! Hoppas det blir frön.. kan tänka mej ett;)

    God natt!

    SvaraRadera
  2. Grattis till din Award...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Grattis till både awarden och namn på blomman! Kramar Iréne

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!