tisdag 16 augusti 2011

Klinker

 Så här ser det ut i vårt uterum just nu,brädor,verktyg,
sladdar ,SÅGSPÅN... och klinker.
Vi var ju och hämtade vårt golv förra veckan,och
jag tror det blir jättebra.
Det är lång tid kvar innan vi kan börja lägga golvet,
men skönt att ha allt hemma.
Vi har flyttat en vägg och en bastu ska nu börja
byggas.

 Men här kommer en bild på golvet.
Plattorna är 30x60cm och är grå, lite grova i strukturen ,
så det inte blir ett så glansigt golv.
Brukar plocka in lite lingonkvistar så
här års de håller sig väldigt länge i vas:))
Fina pumpan har jag inte gjort utan den
har jag köpt:),men betongensäcken har
jag inte övergivit,har några projekt på
gång.Bilder kommer om de blir bra.

Ha det så bra alla fina:)
Kram Tina

4 kommentarer:

  1. Snyggt golv!
    Tack för tipset med lingonkvistar.Jag brukar ta in blåbär o lingon men har aldrig gjort det med bären på.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Vad fint med lingon i en burk, har jag aldrig sett förut, dax o ge sig ut i skoen
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Så snyggt golv! Det kommer att bli väldigt bra.
    Vad fint med lingonkvisten, vad härligt det är med bloggar och all inspiration man får!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vilket snygg golv det kommer till att bli! Har faktiskt aldrig tagit in lingonkvist, får försöka leta mig ut i skogen å ta in! Blir kanske värre att hitta hem.... kram Iréne

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!