måndag 27 juni 2011

Härliga Göteborg

 Här är jag igen efter en tripp till Göteborg och
data krångel.
Vi tog en tur till Liseberg i onsdags.Härligt
väder hade vi,regn var på prognosen men
vi klarade oss.

 Det var väldigt lite folk så det var nästan inga köer
till attraktionerna (tjejerna gillar).
Mannen o tjejerna åkte det mesta, även den nya
"grejen" Atmos Fear.
Den skulle jag ALDRIG åka.HU
Men barnen fick upp mej i bergbanan,Balder,Kanonen o in i hotell
Gasten.Fy vad läskigt det var.

En tripp till det gula varuhuset i Ullared hann vi
med på väg hem i torsdags.
Jag kan rekomendera att åka
dagen innan midsommarafton det var inga
köer där heller.
Ett och annat fick följa med hem.
("Kan va bra och ha, och jag tar en extra för det va billigt")
Känns det igen? :)
 En härlig midsommar har vi haft med
god mat och trevliga vänner.
Fint väder hade vi också.

Vi har haft datakrångel så jag har inte
kunnat önska er alla en fin midsommar.
Men hoppas ni alla har haft det bra:)
Här hemma har vi börjat bygga altan.
Det blir fint för där får vi fin kvällssol.

Nu ska jag ta mej en kopp ingefär o kanel te,
för jag har fått en sommarförkylning som heter duga.

Önskar er en fin vecka med mycke sol o värme.

Kram Tina



4 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en kul resa till Göteborg. Jag är inte så förtjust i karuseller men familjen åker glatt. Jag brukar stå bredvid och hålla i väskor och kameran och sånt!

    Lycka till med altanbygget! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Så kul med Liseberg. Får se om vi åker dit i år..
    Tänkte ev åka till Gustavsvik, Örebro, och bada i helgen:)

    Ha det skönt på semestern!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej! Hoppas du har bra semesterväder nu! Tänk att jag aldrig har varit i Göteborg ännu. Det får vi ändra på! Trevligt att du är med i min utlottning! :o)

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt med Liseberg. Jag älskar berg o dal banor! Kanske får bli Liseberg istället för Grönan i sommar.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!