torsdag 9 juni 2011

Äntligen kom det lite regn

 Betongfjärilen jag gjorde häromdagen har nu
stelnat.Den blev jättebra.
Jag använde en bakform i silikon ,köpt på
nordik för 59:-
 En krona för trädgården gjorde jag av
spikband,rotade bland mannens bygg grejer:)
En stor ring och en lite mindre,fäst med ståltråd.
Jag hängde mina betonghängen,men det är nog
fint med tygtrasor också som fladdrar i vinden:)

 Förra året fick jag frön från svart/lila Akleja.
Och i år har det blivit så vackra stänglar.
En sån vacker skapelse i min lilla rabatt.
Idag har det  ÄNTLIGEN kommit lite regn.
Så torrt vi har haft det.
Några riktiga åsksmällar blev det också.Hu. gillar inte åska.

Ha det gott alla fina:)

Kram Tina

2 kommentarer:

  1. Vackra vattendroppar och vackra skapelser!!

    Skönt med regn!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Otroligt fina saker du tillverkat.!
    Jag blir väldigt impad. Sån vacker fjäriloch kronan också! Att det kan vara så enkelt att göra någon så fint:)

    Ha det fint!
    Kram kram

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!