torsdag 28 april 2011

Träningsvärk!

 Igår tog jag mod till mej och följde med
lilla a till stallet.Vi red ut i den ljumma kvällen
på härliga skogsstigar.Men väldigt ovan som man är
så har jag knappt kunnat gå idag!!
Men mysigt var det med en härlig stund med
minstingen:))
I tisdags var jag till vetrinären med vovven.
Hon hade bitit av en tand så det blev
o gå till tandläkaren och laga den, inte dra ut som tur var.

Veckorna springer iväg och det är redan
valborgsmässohelg!
Hoppas det blir en lika fin helg som
förra veckan.

Ha det fint alla fina.
Kram Tina






5 kommentarer:

  1. Visst rusar tiden och barnen växer så fort i "från" en. Så det gäller att ta tillvara på alla tillfällen trots att det känns i kroppen...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Jag förstår inte vart tiden springer iväg.Vad härligt med en ridtur.Låter som en härlig vecka.Hoppas att vi får en fin helg.Bara så härligt när solen skiner.Jag blir alltid så glad.Önskar dej en skön kväll .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg du också!

    Man får hejda sig ibland och tänka på att se allt fint runtomkring!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Låter härligt med en ridtur i skogen. Det var länge sedan man gjorde det. Jag som inte är så värst ridvan kommer ihåg att det var med en skräckblandad förtjusning man gav sig iväg över stock och sten!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Är här inne för första gången, fin blogg du har.
    Bubbelbad och vin, inte dumt nu när vädret är så fint..Hästar däremot är inte min grej, allergisk.

    Trevlig Valborgsmässoafton!
    Kram/Tina

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!