fredag 8 april 2011

Hektisk vecka

 Oj oj vart tog denna vecka vägen,den försvann i
ett nafs.Föräldramöte,sminkkväll och sen jobbdag.
Div hemsysslor som måste göras, ja så är det
helt plötsligt fredag igen.

Mina petunior blommar!
Ska man nypa ner dom så de
grenar ut sig måntro eller låta de blomma
så fint?Nån som vet?Har aldrig köpt så små
plantor förut.
 Härliga ranunkel.Såå vacker blomma.

Köpte ett fint linhjärta på Blomsterlandet sist
jag var och handla.Det vill jag sända till
alla fina hjärtevänner i bloggvärlden.
Ni är så gulliga.

Nä nu vankas det kalas i helgen ,så nu måste
 här fixas lite.
Trevlig helg alla fina.
Kram Tina

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra blommor. Vet tyvärr inte hur du ska göra med petunian, har bara köpt dem på sommaren. Linhjärtat är jätte fint!

    Här vankas det kalas imorrn också. Har fixat i många veckor nu:)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Här har också min vecka gått i en hejdundrande fart, känns som att man inte hinner nånting. Men nu får vi vila upp oss, hoppas jag. :) Ha en skön helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Egentligen ska man väl knipsa bort blommorna så plantan får växa till sig! men det gör ont i en när de äntligen blommar. Fast de blir ju större och grenar sig!

    Ha kul på kalaset! Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!