måndag 12 mars 2012

Härlig vårdag

 Idag har det varit en helt underbar vårdag:)
Intog eftermiddagskaffet på altanen i solskenet (gött)
Tog in mina pelargoner för en tid sedan, de som klarat sig växer så
det knakar:))
 Vårtecken i solen :)
Tog ett tag att fota den rackarn,smög omkring hit
o dit,grannarna undrade väl:))
Mannen gjöt lite inne och det blev lite kvar
till mej.Var inte så förberedd så jag letade
i skåpen och fick ta en liten silikonbakform,köpt på Ikea
för en tid sedan:)
Den blev ganska bra:)
Så nu är jag sugen att börja kladda med betong igen:)

Ha en skön vårvarm vecka;)
Kram Tina

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med fjärilar.Jag såg 3 st citronfjärilar i skogen idag!
    Blir oxå sugen på att gjuta...
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej! Idag hämtade jag ett paket från Panduro med saker att gjuta i, så nu sätter jag snart igång! Kram Iréne

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!