onsdag 29 februari 2012

Sjuk:( o loppisfynd:)




Har nu varit sjuk i 5 dagar:(
Influensa .Det var länge sen jag var så här dålig:(
Idag har jag iallafall orkat vara uppe lite ,suttit
o kollat lite på bloggar:)

Förra veckan var jag på loppis och fyndade
ett fint tennfat med härligt mönster på
båda sidor:)
Kanske kan vara nåt att gjuta på...
Några vackra bestick som hamnade i
en glasburk:)
Vädret är underbart och det gör ont att
inte kunna vara ute o njuta.

Hoppas ni klarat er från influensan :)
Kramar Tina



5 kommentarer:

  1. Influensa låter inget vidare,tur att du har dina loppisfynd att glädjas åt ,blir nog väldigt fint att gjuta på tennfatet
    Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Usch för den influensan, vet precis hur du har haft det! Är inne på tredje veckan..... men mår hyfsat nu! Fina loppisfynd å fatet blir perfekt att gjuta på! Kram Iréne

    SvaraRadera
  3. Usch, jag vet precis hur du känner dig. Var hemma hela januari med influensa som ledde till lunginflammation. Inte kul. Just nu är jag och ena sonen hemma med magsjuka. Det tar aldrig slut på eländet känns det som just nu.
    Men tänk vad friska vi förhoppningsvis ska vara resten av året! ;)
    Krya på dig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Segt att va sjuk. Hoppas du kryar på dig!
    Och får en trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!