torsdag 14 juli 2011

loppis

Här har vi inte haft så somrigt nu på
ett par dagar så då passar det ju bra 
att gå på loppis:)
Tycker att jag gjort fina fynd :
En fin zinkbalja + gamla glasburkar+en rostig lykta+
två st trä mått = 100kr


Sen hittade jag en bedårande
lampa,rosa med lite spets på.
Påminde om sänglampan mamma
o pappa hade i sovrummet när
jag växte upp (70-talet)
Några örngott med krusband
fick följa med också.

Får nu se vad jag hittar på
med allt detta.

Hoppas ni har  bättre
semesterväder :)
Här ösregnar det just nu.

Kram Tina

4 kommentarer:

  1. Fler som besöker loppisar ser jag:)
    Vilka fynd du gjort.
    Zinkbaljan och trämåtten var fina!
    Lampan ska du ha den som den är? Den var söt.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Det var en bra loppisrunda:)
    Här har det just regnat och ska visst fortsätta lite under de närmsta dagarna...

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej, här slank jag in!
    Ser att du varit i min stad och roat dig, Liseberg roar alltid.
    Loppisfynden är jättefina, att springa på loppis är en av mina huvudsysslor här i livet...åtminstone när jag har semester.

    Ha det bra! /Tina

    SvaraRadera
  4. Oh vad sugen jag blir på att hitta någon kul loppis. Vilka fina saker du hittade, en sådan zinkbalja är jag på jakt efter, skulle passa perfekt i växthuset. Kul att du vill vara med i utlottningen!
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!