lördag 4 december 2010

Solskens promenad i vinterväder

Var tvungen att bara köpa lite nya attiralier till
min Cult ljusstake. Finns ju hur mycke som helst
man blir helt sjuk.
Ullareds tomten fick vara med på ett hörn.

Har varit ute på en långpromenad och pulsat
i snön. Men oj vad det har kommit mycke.
Vovven och jag blev helt slut. Lite glögg,och
sen får det bli lite
hushållssysslor för dom tar aldrig slut.
Tog ett kort på min egengjorda vad ska man
säga kanske trädgårdskrona.Tog spikband av sambon
ståltråd och lite andra dekorationer.Hittade lummer
innan all snö kom och snodde runt.Den får
pryda Lilla Stugan.
Trevlig helg / Tina

1 kommentar:

  1. En sån ljusstake har jag också, turkos, men nu bytte jag till en vit god jul-look.
    Ha en trevlig 2 advent. Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!