måndag 29 november 2010

Lussebullar och advent

Bakade lussebullar på "falskt vis".
Hittade en lussemix så jag provade.
Allt fanns med i paketen tillsatte bara
vatten.Det blev faktiskt rätt så bra resultat.

Men nästa lussebak ska jag nog göra på"riktigt".

Lite 1:adventsmys blev det oxå fast vi sitter mitt i byggarbetsplatsen.
För man är ju sugen på att få använda uterummet.Raggsockor och
fleecetröjor åkte på .

I Torsdags var elektrikern här och gjorde klart elen till tak-
belysningen.Det blev superbra med dimbara LED-lampor.
Tack Björn snyggt jobbat.

1 kommentar:

  1. Hej, Välkommen till Blogglandia. Jag är relativ ny, började i februari, Men det är kul och man lär sig!
    Så roligt med era husplaner, ska bli kul att följa och se hur det blir.
    Jag blir din första följare! Må så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!