tisdag 29 januari 2013

Hej med fågelsång :)

 Oj vad det var länge sedan jag var inne här på min
blogg , men jag har inte glömt bort den .
Men inspirationen tog plötsligt slut ,känns det igen?
Jag har tittat igenom bloggen på äldre inlägg och
fått lite lust med bloggandet och fotograferandet igen:)
Och ute i blogglandet finns ju så otroligt mycke poitiv inspiration. 

 
Idag har jag varit ledig och stökat runt här hemma bland tvätt och
dammråttor .
Jag hittade en fin bok om fåglar och vacker sång:)
Har ju dem fina fåglarna utanför men kan tyvärr inte komma nära nog
att fota . Har inget bra objektiv till det.Men nu finns de ju i min bok:)med kvitter dessutom:)
Känns som våren är på väg:))
 
Önskar er en fin dag;)
På återseende.
Kram Tina
 
 
 


1 kommentar:

  1. Hej!
    Känner igen mig.

    Fågelkvitter både ute och inne. Det är härligt det!

    Må så gott, Kram Marie

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!