fredag 15 april 2011

Glad fredag

 Ohh vad glad jag blev nu när jag
kollade min blogg på eftermiddagen.
Jag har fått en fin award av gulliga Camilla,
med bloggen Växthuset.
Tack snälla du.

Och nu får jag chansen att skicka
den vidare till fina bloggerskor där
ute i cybern.

CajsasFaster hos henne gav jag
mej in och skrev min första
kommentar:)
Det är jag glad för!
Ninnis Carpe Diem En fin blogg
från norr ,fylld med fina
bilder och kloka ord.
Betong ute och inne en kreativ tjej
som gjuter i betong och som har inspirerat mej:)

Hittade en fin kvist vid vägkanten och
kunde inte hålla fingrarna i styr.Den var såå vacker.
Jag tror det är Tibast.
Ha en fin fredag alla fina.
Kram Tina

5 kommentarer:

  1. Grattis till din Award!
    Jag fick en igår och blev jätteglad:)
    Vad fin kvisten var som du hittade,
    så fin färg.
    Du har ändrat din header va, så vackra bilder!!

    Tack för dina kommentarer hos mig, det värmer:)
    Ha en skön kväll!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Tina, och tusen tack, både för fina ord och så klart för Awarden....blev så glad.
    Tusen tack , Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej, tackar och bockar för awarden!!
    Visst blir man glad!
    Kul att vi hittade varandra!

    Hoppas helgen blir riktigt skön! Och det är Tibast du hittade, tänk på att den är giftig... men luktar så himla gott. Måste ge mig ut idag och leta efter nån liten kvist!!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Hej!Tack för dom fina orden och awarden.
    Jag blev jätteglad. Kul att du uppskattar mitt försök att dela med mig av en trädgård i norr.

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. grattis till din fina award! Kram Maria

    SvaraRadera

Kul att du vill lämna en liten hälsning till lilla mej!Tack!